KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

update.........

Posted by oYa - -

salam...adoi dah bersawang blog aku..almaklumlah penyakit malas or xde mood melander....so kat sini aku nak story mory sal abah sku...oikkkkkkkkk sekrg asyik main ngan cucu..heheheh dulu masa aku tecik abah aku krg sagt nak dukung2 ni..tut2 bila turn cucu...ke hulur ke hilir bwk cucu..hahahah dasatkan penangan TITLE cucu ni... hahahahaha..apa2 pun mood malas masih ader..layan jelah pic terkini dr aku ni.. nanti aku story sal awek mengeret ngan pokwe tua..sape tue TUNGGU !!!! wakakaaaaa









2 Responses so far.

  1. LYaFRINA says:

    ituler....
    bila tang cucu kemain lg.. btapa hbtnya penangan cucu ni..

    **uisshhhh... beso darwisya dr darwisy...

  2. busy abah ko melayan 2 cucu nye ye. wah, darwisya dah nak main basikal tuh! tembam tul dia kan