KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

" Seindah Butterfly " Giveaway Kategori B

Posted by oYa - -

STICKY MODE
CONTEST

" Seindah Butterfly " Giveaway Kategori B

Contest ni di anjurkan oleh puan irMa...iaitu tuan punya

BLOG SEINDAH BUTTERFLY



setiap pemenang plak bakal menerima hadiah menarik yang disponsor Khas oleh puan CUDA ..kepada yg berminat nak tempah baju dr puan cuda ni leh je korang p jengok blog ni.. TOKEY BAJU
berbaloi baloi....coz aku dah pernah tempah baju kat situ sempena birthday anak aku darwisy...TQ CUDA
selain tu pemenang juga bakal merima hadiah misteri dr tuan penaja contest..yg di datangkan khas dr ABU DHABI..ekeekekek

.......

aku rasa misti ramai yg nak join ni coz tgk hadiah dia yg best kan..kan..kan.. tp jgn lupa misti ikut syarat ye..... NAK TAU SYARAT dia? jeng3xxxxxxx

" ni hah ambik baca dan buat..okies.. "
• Jadik FOLLOWER BLOG NI dan BLOG SPONSOR ~~ BEYEH

• Masukkan kami lam BLOGLIST kowang ~~ BEYEH

• Letak BANNER yg Puan Mai dah tulun buat diatas kat entry dan sidebar blog kowang dan link ke ENTRY NI ~~ BEYEH

• Buat entry lam blog kowang dgn hanya menggunakan tajuk "Seindah Butterfly" Giveaway Kategori B ~~ BEYEH

• Upload hanya SEKETUL gambar comey dan cute miut anak kowang xkirelah dlm keadaan ape skali pun tapi 12sx xmau yer Pastu cerite la sket2 pasal ank kowang alang2 tu kan... ~~ BEYEH

• Jangan luper letak name & umur so comey yer ~~BEYEH

• Anak kowang perlulah berusia diantara 1 HARI - 12 TAHUN (biase org buat 1hari - 4 tahun kan.. tp PUAN IRMA sian kt bebudak cute miut yg dh beso tu..... xpe, masukkan yeh ) ~~ BEYEH

• Kalau ade 10 org anak, bermakne 10 gambar boley di upload tp setiap gambar mesti ade gambar peserta saje.. mok atau pok nye walaupun cute miut xdibenarkan inteprem, ok!! ~~ BEYEH

• Makesure si cute miut tu anak kowang dan anak kucing xkan dilayan ~~BEYEH

• PERINGATAN!! TLG JGN PHOTOSHOPkan GAMBAR ANAK KOWANG, OK

• Kowang jugak merelakan gambar si comey kowang diabadikan dlm blog ini nnt~~ AKU RELA SERELANYA EKEKEE

• Kowang jugak dipersilakan untuk menerjah blog sponsor dan di entry anda nnt bgtau 3 design baju / ape2 je yg ader lam blog sponsor yg kowang minat. Mane tau powan cuda terharu lalu diberinye ketiga2 itu kepada pemenang~~ TAK RETI NAK BODEK NI..TP EDEN TORAI

• Tinggalkan link entry kowang lam comment box entry ni.~~ BEYEH


Tarikh luput : 06 / 12 / 2009

JADI tanpa membuangkan masa disini aku meletakkan pic anak-anak aku yg aku waser tomel bangat..bila tgk pic ni sejuk je prt aku mengandungkan meke2 ni...
so perserta pertama..of courselah anak terunaku yg ensom bagai nak rak ni ( angkat bakul anak sndr takpe) hehehee...
memperkenalkan.....
MUHAMMAD RUZAIN DARWISY.. berumur.... setahun 10 bulan...


darwisy ni mmg seorg anak yg cerdik....(ikut akulah tu) sekarang mmg byk ckp ( ikut aku jgk) walaupun ada penyakit lelah tp still aktif ( hah!! yang ni iku bapak dia)..yang paling menarik tntng anak teruna aku ni..ensom bangat kalau pakai baju MELAYU...sah2 besar nanti berebut gadis2 melayu terakhir nak tackle..ahaks..so kpd sape2 yg rasa nak berbesan lehlah tempah awal ek...hahahahah....apa2 pun rupa paras tak penting janji darwisy sentiasa sihat...AMIN...jgn jeles ngan statement aku ni ( tp ada aku kesah)..kikikik




ni dia plak..peserta kedua...awek 2009...
NOOR IRDIENA DARWISYA
berumur.... 2 bulan 2 minggu....
darwisya ni aku takleh nak komen pape sebab tecik lagi...tp yg aku leh bgth dia ni kuat nyusu..tak mcm darwisy..alahai darwisya kan beso jd gomuk cam ibu..jatuh saham... ekekek darwisya ni tak byk sgt karenah..lepas je nyusu terus tido... senang kan,,kan,kan



so..tulah dia anak2 aku yg paling aku sayangi,kasihi, dan byk lagi....

pesanan untuk puan CUDA " PILIHLAH DAKU" untuk dpt hadiah dr blog mu yg mcm2 ada tu..taknak kasi baju..kasi topi ke..menan tomes n prend tu ke best jugok..ekekeke tp kalau rasa nak bg baju tu SYUKUR ALHAMDULILLAH....hahahaha byk pahala ko dpt CUDA..ahaks..

kalaulah aku dpt..aku nak sgt baju yg design dia camni ye puan CUDA
aku suka ben10...sebab darwisy suka ben10

aku suka yg ni coz nama dia same ngan anak aku heheheh


aku suka yang ni coz anak2 aku sumer nyusu botol..


so kpd sesape berminat selamat menjoin... YIHAAAAAAaa


One Response so far.

  1. Irma Omar says:

    PERFECTO!!!
    cumenyer xleh nk save gambo.. bley x tulun email kat seindah_butterfly@yahoo.com
    tq n gudlak ;)
    ~iRMa~