KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

ZZZZZZZ

Posted by oYa - -








huhuhuhu...aku sebenarnya sj je nak posting pic tido darwisy ni...semenjak dua tiga empat lima menjak nilah kan..darwisy mmg kuat main pd siang hari..tido sekali je..so lepas je maghrib mmg dia dah ngamuk nak tido plak.. so skrg lepas je minum susu sebotol trs lelap sampailah ke pagi...mmg senanglah skrg ni dia nak tido...dulu kalau tak kul 12.00 malam tak tido....maybe dia tau kot tak lama lg nak dpt adik....nak kasi ibu dia rehat byk skit....tp cian nek ma..melayan darwisy ni main siang hari..yelah nak masak takleh asyik kena melayan cucu je....hehehehe nanti tambah lg sorang......sbr ek MA bukan org lain pun cucu Ma jugak hahahahaaa


7 Responses so far.

  1. Bed says:

    ya allah bestnye anak tido awal...bile lah shasha ikut jejak darwisy...

  2. Reena says:

    comelnyer...handsome darwisy...

  3. jaijina says:

    biasalah, budak2 tgh lasak kan..siang main tak hengat..malam senang aje nak tido..

    senanglah ko kan ayu, leh rehat bnyk2 sket..

  4. LYaFRINA says:

    Manjerrnye dia.......
    Very2 sweet

  5. alyyani says:

    tetibe ngantuk tgk darwisy tido. suka tgk gmbr budak tido. tenang je, yela, takde masalah nak difikirkan kan..

  6. miemiey says:

    elok rr darwisy tdo..bagi cam kat ibu nk gurau senda ngn abah...hahaha...ketgi nok netup doh mu ayu...hahaha..x cam doh pose 100 hari..wakakaka...mu banok oyak aku sekg rojer je aku pogi umh mu ayu...