KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

NUR ZARA ARIESSA

Posted by oYa - -


budak yang mengada-ngada nak interprem..hehehee danger dak ni..







hah ni dia..anak sedara baru aku.... soly ler gambar sedikit kabur..hehehehe
welcome NUR ZARA ARIESSA.. tomel bangat...aku rasa nak geget je dak tecik
ni... tpkan masa aku g tgk bb zara ni,darwisy asyik nak sheom je bb zara ni..pastu diambilnya bantal dihempuknyer atas muka bb zara..menjerit mak aku wei......dgn spontan takde brek2...hahaaa cian bb awal2 dah kena ngan abg darwisy ye....nasiblah abg bb c najmie tu tak buat hal..cuma jeleslah yelah umi dia tak leh nak layan mana.... tp aku tgk kaklong aku sehari dah aktif yelah..tak kena jahit wak koje pun takyah nak kaber kepit2...hehehehee cuma still jaga2lah wei...
camnelah ngan adik ko nanti darwisy..dah sah2 kena ada bodyguard..kalau idok danger2 hena hempuk ngan darwisy








3 Responses so far.

  1. AieZa says:

    mcm darwisy je muka dia..

  2. alyyani says:

    sedap namanya jugaaa