KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

RaMbuTaN vs SeNgKUaNg

Posted by oYa - -


best siot ini rambutan..


Huhuhuhu ...tekak aku tetiba rasa nak makan rambutan bila je aku nampak kat pasaraya nirvana kat opis aku ni ade jual..sekilo RM3.99 adeh mahal siot..tp nak sgt mkn aku belilah sekilo lebih... manis giler rambutan ni,mmg puas atilah aku beli..
satu lagi sengkuang , sebenarnya aku mkn sengkuang ni petua oleh bidan nak krgkan kuning pada bb bila lahir nanti, masa aku petnen kan darwisy mmg aku amalkan jgk tp tak byk, so kuning darwisy takler tinggi mana, skrg aku rasa nak blender je sengkuang ni..buat jus ,,heheheh leh gitu...sengkuang ni mkn gitu pun best mcm epal je....tak salahkah ikut petua,INSYAALLAH ada hasil.




2 Responses so far.

  1. AieZa says:

    ye ke sengkuang leh kurang kan kuning pd baby?? emm nk try la nnt.. tp xlalu lak nk mkn sengkuang semata.. cicah kuah rojak pun marvellous gak tuuhh..

  2. sengkuang nie mkn lak dgn kuah rojak..sedapnyaaaaaaaa..teringin lak aku....