KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

aNaK SeDaRa BaRu

Posted by oYa - -

huhuhuhu aku nak habaq mai ni..dlm kul 7 ptg kelmarin, akak ipau aku dah selamat
bersalinkan bb girl..seberat 2.8kg... wah dah sepasang anak ko ek kaklong, jeles i..
tp ni hah aku nak citer sikit, kaklong aku ni sakit sejak masuk 9 bulan, sakit main2 org tua cakap
~~~ 9hb hari tu kena masuk wad coz tetiba dia rasa skt..mula2 igt dah nak
banak, so abg aku hantar spital, doc seluk 2cm..then kena duk spital dlm 2 hari
gaklah..jalan still 2cm... oleh krn jalan still 2cm.. doc kasi balik umahlah... pagi
kelmarin plak kaklong aku ni sakit plak, kali ni dia buat bodo je, g round2 bandar
segala, sampailah kul 5 sakit tu kerap dtg, so hantar kat spital, doc seluk dak 4cm, trs
kena masuk LB .. tut2 dlm kul 7 gitulah jalan dah 10cm...push punya push kuorlah
semek kecik....heheheheh yg bestnya tak kena jahit pun..uwaaaaaaaaaaaaa jeles aku...
so pas ni turn aku plak.. minta2lah dipermudahkan jugak..AMIN
balik koje aku nak g serbu umah dia.. coz dah leh kuor wad,,, INSYAALLAH esok aku
postkan pic bb dia ek..yihaaaaaaaaaaaaaa

5 Responses so far.

  1. fazilzura says:

    besh nye x yah jahit2..

    Tahinah oya

  2. Unknown says:

    TAHNIAH OYA...meen pun dpt anak sedara br gak kelmarin...bby girl berat 3.15kg tp operate 1st baby adik ipar meen..dah ada nama ke?

  3. A.I says:

    uihhh..senangnye! siap takyah jahit. huhuhuhu...

    tambah sorang lagi anak kau Oya! mudah-mudahan kau pon senang cam tu jugak.. :)

  4. oYa says:

    tulah best je kan tak kena jahit coz nurse tu baik dia kata sikit je ni takyah jahitlah..huhuhhh

  5. oya, gud luck utk ko gak. tak sabo nak tgk adik darwisy ni boy ke girl :D moga selamat semua...