KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

sEKEjAp jE mASE bERlAlu

Posted by oYa - -

ermmmm pejam celik pejam celik.. dah beso2 anak-anak aku ni ek... tp kalau di lihat dr sudut skrg darwisya lebih beso dari darwisy..sampai kekadang ramai yg tanya aku.. " eh..eh kembau ke " dan ada plak yang selalu bertukau jantina..darwisy dikatakan pompuan then darwisya di katakan lelaki.. ade ke patut.. TAK PATUT2x....

bila tgk anak2 dah beso...tetiba teringat plak saat melahirkan diorang ni..lucu,tragis or whatever yang membuatkan naluri aku sebagai seorang ibu senyum sendirian..

" DARWISYA lahirmu tanpa diduga...walaupun mulanya aku blm bersedia untuk menerima kelahiran bb kedua untuk jarak yg singkat..tp rezeki Tuhan sape sangka kan....ada HIKMAHnya..darwisy skrg dan ada geng...seronok tgk badik2 ni main same2...mmg suker lah..

so...

LU FIKIRLAH SNDR... layan pic yg paling seksi bulan ni...

TArAAAaAAAAA !!!






2 Responses so far.

  1. lama gile tak masuk sini...dua-dua nampak sebaya jek....buley le nambah lagi oya...hehe

  2. nasz says:

    ye la darwisya nampak lg besar. montal nye, geram aku