KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

cAyAng mA

Posted by oYa - -


walaupun..hari lahir ma aku dah lepas..tp takpe aku tetap nak tampal kat blog bersawang aku ni..

to my lobely ma...madam robi.... selamat masuk 51 tahun....(21.04.2010) dah jauh ma berjalan dan dah mcm2 ma lalui ek..... semoga ma di panjangkan lagi usia....dimurahkan lagi rezeki ngan abah..sentiasa berbahagia n abah..sentiasa dirahmati dan diberkati ALLAH....

tiada yg lebih bermakna bg seorang anak dr melihat ibu bapanya bahagia...dan tiada lebih bermakna bg seorang ibu dan bapa bg melihat anaknya berjaya dalam kehidupannya...

so..ma... achik, along, angah, cik alang n ucu n menantu2 n cucu2 sayang bangat sama kamu.............muach100x.....

>>>> aku terlebih cayang coz tanpa ma aku sapelah yg nak jaga anak2 aku skrg ni ek >>>

psstt sebab tu aku nak forever dekat ngan ma aku...INSYALLAH
ALLAH SELAMATKAN MA AKU..
ALLAH SELAMATKAN MA AKU..
ALLAH SELAMATKAN MA AKU TERCAYANG..
ALLAH SELAMATKAN MA AKU..

AMIN!!!

One Response so far.

  1. LYaFRINA says:

    amin..syukur....
    dah masuk usia 51..
    kt pon makin tua...