KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

HaRi YANg teNaT

Posted by oYa - -

adoyai...hari ini aku memang tenat..bukan kerana aku sakit tapi kerana kebizian yang melampau2 kat opis aku ni..almaklumlah kan esok..lusa cuti..so byk lah yg kena settle hari ni....sabor jelah kan..kan..kan..biasalah dah aku ni "KULI" lainlah bos....


fuh.....bajet2 lepas pekena sarapan tadi..nak berjimba2 depan PC layan blog... tp blog kemana aku kemana...aisey man...
pepagi lagi dah melantak...
kegap bebenor nasi ulam RM.1.00 ni... tak cukup r.. beli 2 pun tak cukup hahahahah

sempat lagi nengok ape yang ado kat blog aku ni...

lepas tuuuuuuuuuuuuu...bz sebz nya...pas g bank... g situ..g sini..nak beyok pun tak sempat..nak tentut pun kaber...hahahahaha
TAPI APA2 pun aku nak tayangkan..wajah terkini anak2 aku...... penyejuk aku time PANAS MEMBARA NI...






bakal ustazah..INSYAALLAH







muka baru bgn tido,,,terus berebut nak duk ngan NEKMA..heheheh tgk rmbt darwisy nam jaham aku kejekan..yelah kalau dibiaukan pnjng leh jadi mcm rmbt david arumugan ni..hahahaha "pesal DAHI KO luas semacam je" hahahaha

2 Responses so far.

  1. LYaFRINA says:

    muroh benor nasi kabu tu...
    beli mana??? mu ni.. smbil2 mkn blh la lps angin tu.

    **aku tgk mata darwisy tu lentik la.. ikot mato sape tu???

  2. Hezesuze says:

    uit ade ke nasi RM1 lagi??? huhu

    wah so cute ggirl pakai tudung lagik...akak suke...hehe