KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

Vote For Me..

Posted by oYa - -


salam all.. oleh kerana hari ni birthday aku kan..
dan krn " aku telah masuk top 20 contest best candid photo".....aku nak minta jasa baik korang vote aku supaya dpt masuk top 5 ( hadiah beb)
walaupun korang rasa itu bukan gambar candid..tp ketahuilah olehmu (cewah) itu mmg gambar cancid yang diambil oleh en somi dlm klinik beb...nasib doc tak nampak wakakkakaka.. tp pic itulah membuatkan naluri keibuan aku etrsentuh uwaaaaaaaaaaa

so kalau korang sayang aku silalah vote ye KLIK sini okies

kalah menang lain citer.. yang penting aku tau korang cayang aku.. MUACH !!!!

vote to slamzer.blogspot.com (jasamu kukenang)

7 Responses so far.

  1. LYaFRINA says:

    yezzzaaaaaaaaaaaa....
    i vote to OYA

  2. moh kite berduyun duyun vote for oya..hidup oyaX3..

  3. nur mesti voye oya hehehhe

  4. miemiey says:

    aku masok jap..nnti aku vote mu..vote ayu...!!!!!

  5. A.I says:

    aku vote! aku vote!

  6. ok jap lagi aku tolong vote.bebehhhh

  7. AiSHieY says:

    Dah vote dah td...hu3...moge2 kak u menang...yihhhaaaa...