KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

UiKs aKu Ke YaNg MeNaNg?

Posted by oYa - -


yihaaaaaaa...muka yang riak coz sedang duk kelebek blog2 member terpandag lah kat blog EL..uiks dah ada pemenanglah untuk contest tiru mcm EL tu.... so terkejut beruk monkey aku..bila tgk akulah pemenangnya...jap jap nak senyum jap..wakakakaka kelako wei bila igt contest ni..coz aku dgn selamba badaknya menyenap pic yang ala2 cun tu depan bos aku..hahahahah amacam comel kan moncong aku....... moncong nilah en somi cayang tau..jap jap nak senyum lg ni..alalalalalal

so nilah pic yang menyebabkan aku senyum kambing malam ni...

taraaaaaaaaaaa !!!!!!




jap...jap nak berak plak coz terlebih senyum...hahahahah tankiu EL ko kasi aku menang... berjaya gak RAHSUAH aku ek..hahahahaha

THE END

6 Responses so far.

  1. LYaFRINA says:

    weii dpt hadioh mde?? tahniah2...

  2. alyyani says:

    iye la, kamu la yg menang itu. sape lg. tahniah oya!

  3. anin says:

    tahniah n funny kak oya..join ni lak http://seindahbayu.blogspot.com/2010/01/mietos-lucky-draw.html