KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

JuMaatKu YaNg SaRaT

Posted by oYa - -

aloooo..... hari ni ..hari jalan2 bg aku coz dr pg start kul 9pg dah mula operasi jalan2 aku ngan family....mula2 p pasar minggu..jalan2 cuci mata..tut2 berkenan ngan satu menan ni....walaupun tecik tapi berbaloi..coz leh ajar anak kita a-z kan..kan.. murah plak tu...mula2 bajet nak beli dua..satu nak simpan untuk contest aku akan dtg..tp ada peminat ke kalau aku bg benda ni ek? leh ltg jwab kan hahahahah
inilah dia..TARAAAAAAAAAAA.... misti korang dah ada kan..kan.kan.. aku beli yg besor dah nam jahanam dikoje kan darwisy..uwaaaaaaaaaaaa

made in hong kong (sal tu murah kot)

ada mcm2 jenis picture & kaler...tp dah takde pilihan coz tggl sikit je..


ngembek gak jd pilihan hahahaha


jom belajar .....
ahaks lepas g pasar minggu..jalan2 plak kat the store & casa limbong.... bajet nak beli walker darwisya coz yang darwisy pun tayar dah nam jaham gak..biasalah anak jantan ganazzzzzzzzzzzzz...tapi takde stok (nak yang murah jelah..bukan pakai lama pun)



adoi...letih2 isi myk anak2 dulu (abaikan aku yg bambam tu ek)


bahagi anak..kasi adil ek


my encom boy...jari tak lepas beb...


aku yang still molat uwaaaaaaaaaaaaa


adoi..berjiwang ngan jari lg...


huhuhuhuhuh..tgk ape tu ek....
stop..agenda siang hari...bajet ptg nak lepak umah opah..tp aku tak lrt..so aku update sikit peserta giveway aku..uiks leh tahan sambutannya.... tankayu u olls....

malam plak..br je alik ni trs buka tenet.... aku baru pas g mesra mall..sambil2 beli walker kat TMC ada plak pesta computer...uiks gilo aku tgk harga murah2 hehehe..so aku beli gak usb satu.....comprehensively protects keyboard satu coz yang ada dah ilang...communication headset...dan bla..bla..bla..yang aku suka beli paper tuk photo tu..so leh aku print je pic2 yang ado...en somi plak beli car mp3 player tu with fm modulator...harga berbaloi2.......
sebelum alik g ronda2 lam mesra mall sat..yihaaaaaaaaaaaa






budak nakal yang mendapat perhatian..oleh krn darwisy ni selamba je jalan2 kat org ramai so ramai yg suka tau..hahahah gelemer anak aku..darwisya duk umah teman nekma ek...yihaaaaaaa

dah tak lrt nak update....

so


**THE END**

One Response so far.

  1. wah..comel jr darwisy nga isap jarinya..

    oya..aku pun lebih kurang ko gak molatnya..x kisah la asal hati hepi..kan..kan...