KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

Entry RoJaK

Posted by oYa - -

HEHEHEHE.. OLEH kerana aku malas nak buka byk entry post ni..so aku campur jelah cerita ceriti yang aku nak story mory ni dlm satu post..jangan mare..lg jimat..ahaks..
so aku mulakan dgn...TARA TARAAAAAAAAA
!
!

!
!


hah ni aku sj je nak tayang..beg plastik ni aku beli kat casa LIMBONG dgn rege RM 15.00 (MAHAL JGK EK).. aku berkenan natey ni coz senang aku nak letak sumer barang keperluan dalaman darwisya..mcm pampers,bedak, ubat,n mcm2 lglah...i like ok..
!
!




hah ni ni plak celita psl anak2 aku...darwisy kan bila bgn je pg misti suka kacau darwisya..dia suka sgt pegang tgn darwisya..aku plak suka tgk.. mesra je..bila abg pegang je tgn c adik..c adik akan gelak..mcm2 tau-tau je abg dia yang pegang.... aku nampak skrg darwisy sgt sayangkan darwisya...SYUKUR...alahai darwisy jgn lupa pesan ibu jaga adik elok2 ek.. kalau adik degil KARATE je..ibu izinkan wakakakakaa
!
!













dan ini plak cerita psl semalam....xtvtnyer adalah p hantar adik aku ke UITM dungun...
adik aku ni pantang ada ms free misti nak balik umah..yelah nak main ngan anak sedara dia..lebih2 darwisy yg skrg ni byk ckp.. heheheeh.. so semalam sebelum sampai kat UITM tu kami p " MAKANG DULU" kami singgah kat KODAI LAILA TOMYAM... aku ngan adik order mee rebus n en somi nasi goleng ikan masin yg krg masin..hehehee leh tahan je mskn dia...best mee rebus yg aku buat lg lah ( wakaka angkat bakul sendr) ada aku kesah... tak sompat snap gambar mknn..oleh krn lambat smpi kami bedal tanpa berpaling ke belakang.... hahahahah KEBULUQ MA!!!!


2 Responses so far.

  1. LYaFRINA says:

    WAAAA... SI DARWISY DH PANDAI JAGA ADIK DIA ERK.... SYUKUR2X....

  2. nome says:

    sgt2 chumel anak2 kamooo...aku lak terasa nak bunting kembali...sonok weeeiiii dpt anak sepasang...tahniah tuk korang yg bagus wat 'production'...ekeke....