KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

APo CiTo ni?

Posted by oYa - -


sebelum korang baca entry dibawah.. AL-FATIHAH untuk POK DAMURI aka ayah kepada member aku MILIA.. yang telah kembali ke RAHMATULLAH pada 30/10/2009. arwah merupakan pegerusi JKK kat tempat aku tggl sekarang ni iaitu KAMPUNG BUKIT KUANG.. semoga Roh ARWAH dicucuri rahmat..AMIN






" Darwisya, Darwisy & MOK Cu"

hari khamis malam jumaat aku alik umah MIL kat kerteh.. pg jumaat plak alik umah lama MIL kat padang kubu coz ada kenduri..sembelih lembu org nak g haji so dia wak make2... kegapnyer dpt LEMBU FRESH..MOOOOO MOOO MOOO... malam tu jgk aku alik coz sabtu en somi koje.. INSYAALLAH "MA" minggu depan nantu antu ni datang lg p make kenduri tawen lak kat KERTEH...leh ngumpat2 lg ek "MA" hehehehehe I LOVE MY MIL yg spoting noting tu...







soly pic aku tarak ek.. muka tak dijamin HALAL... hahahaaa

Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa......start kul 4 pg sabtu peyot aku memulas2...tensen2 aku waser aku keracunan makanan..ADAKAH KERNA LEMBU aku pun tak pasti dan yang pasti aku masuk kuor jamban kat 20 kali...kiranya teman tido akulah jamban tu...aisey men... mkn ubat ok kejap..tut2 uwekkkkkkkkkk kalah org alahan petnen... pastu mkn ubat ok plak... tut2 lagi aku terpaksa MC hari ahad..coz keadaaan fizikal tu tak bape orait dan montot ku dah melecur agaknya asyik biyak je..wakakakaakka DASAT beb... akhirnya aku mengalah kul 3.00PM ajak adik aku merempit bertiga ngan darwisy p KINIK nabilah..nasib baik tak terburai masa bwk motor.... aku kaber kepit222... kalau idok bau taik lah adik aku kat lakang..wakakakakak
akhirnya lepas 2kali mkn ubat kinik tu ALHAMDULILLAH aku dah selamat dr azab yg tak seberapa tu.... SYUKUR2..ekekeke