KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

PaRut

Posted by oYa - -


sebenarnya kejadian ni dah lama berlaku..cewah kejadian tu.. sebenarnya aku kasihan kat darwisy..turun saham coz kat mata dia dah ada kesan parut... kes dia jatuh kena bucu tangga...kejadian ni berlaku 2 minggu sebelum aku banak...tp pic tu aku ambik 4 hari sebelum aku banak..kiranya parut dah krg sikit...mula2 kena,byk darah wei...sampai nak ngs gak aku tgk..yelah bajet kena kat mata tgk drh byk..tp syukur sipi2 je... Sabar jelah kan...


sekarang parut tu dah semakin kurang...tggl parut yg dalam je lambat sikit nak ilang..aku skrg sapu kan ubat parut jenis maderma ,ke ape entah nama dia LUPO...parut tu makin lama makin krg...nasib tak g spital kalau idok kena jahit...aduh aduh aduh yai...











2 Responses so far.

  1. fazilzura says:

    mak aiii .. sib baik x kene mato ...
    budk2 mmg gitu ler buas nyeee.. cm akil selalu kene benjol kat kepala.. heheh

  2. alyyani says:

    oya, skang parut dia tu ade lg ke ilang dah? dalam gak luka dia tu kan? darwisy muka nye cam darwisya la. cam gugurl.. tu pasal ko dpt darwisya :D