KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

Contest Si Manja Berkaca Mata

Posted by oYa - -

~ STICKY MODE ~

Contest Si Manja Berkaca Mata

anjuran BLOG KAK UMMU MISHKAH


sebenarnya....aku skrg malu jgk nak join contest2 ni..yelah sumer gambar yg aku bg sumer blur...almklumlah guna HP cabot.... tp takpelah REZEKI mana tau..ahaks.. kalah menang tu normal... ada aku kesah? hahahahaha sekadar utk mengenali empunya contest ni kak ummu mishkah (bagaimana rasanya bila jd JUARA? ) mcm iklan MILO plak...

oklah.... mcm contest2 yang lain jgk...kalau nak join korang kena buat entry mcm aku buat ni dgn tajuk" di atas "..pastu letak banner contest yg tomel tu dlm entry korang n dekat sidebar korang ek... TP INGAT..hanya satu gambar je diperlukan ( aku geram je nak letak 3 kpg sebab tak tau nak pilih ) kan tersilap pilih melepas.. uwaaaaaaaaa.
ingat!!!!!!!!! umo anak korang misti dlm linkungan 1 hari hingga 4 taun..mcm anak aku ni...
lagi....lepas siap jgn lupa tggl komen kat SINI ye..
contest ni akan dinilai oleh en somi kak ummu iaitu ABU MISHKAH
kalau rasa berminat jom pakat mashuk coz tarikh akhir dia pd..10/12/2009 jam11.59 malam...

so dgn serela hati aku mempertaruhkan ini gambar..

MUHAMMAD RUZAIN DARWISY masa ni takleh duduk ngan btl lg...dlm lingkungan umo 10 bulan kot..luper lah....


mcm harry porter lah pulok !!!

hadiah dia jeng3xxxxxxxxxx.

Hadiah Pertama

Tupperware Legacy Floria Microwaveable Serving Set




3 X Hadiah Saguhati
JOMLAH WEI>>>>

One Response so far.

  1. OK.. review done! Good Luck!!