KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

cerita ceriti

Posted by oYa - -



huhuhuhu sikit je pic..hari sabtu dan jumaat hari tu TV9 ada buat rancangan APE KABOR ORE KAMPONG, kat kampung teluk kalong kemaman ni.. oleh kerana aktiviti dia buat kat pantai..aku gilah jgk ptg jumaat tu bwk darwisy jalan2 tepi pantai..malam tu plok sj gatai g plak tgk mini konsert...hUH aku takleh nak tgk mane coz aku ngan en somi pakat kejo darwisy..uwaaaaaaaaaaa abis tempat diterjah...kalah NAS AHMAD..... kwang3x..OPS lufer nak habaq darwisya aku kasi teman mak aku..hahahaha bajet darwisy pun tak nak bwk tp cian plok tgk muka dia.. wakakaa kansel nak berendek celah batu kat pantai...aisey man... camnilah kalau dah ada anak ek.. ada je eko kuda..huhuhuhu


SELINGAN...



ayoyoyo..amma.. appa..tgk ape yg dak darwisy tu buat..di gegetnya kaki uwaaaaaaaaaaa tidak..takkan ko nak adik lg darwisy wei..dulu masa nak petnenkan darwisya ko dah geget kaki..udahlah wei kasi canlah ibu mu ini nak menyelimkan diri.. hahahaa
oleh krn bimbang aku trs g beli pil perancang masa depan...wakakakakak




aksi darwisy menyiku darwisya tanda sayang ke tanda protes tu hik hik hik

biaulah darwisy & darwisya ni membesar dgn jayanya dulu baru fikir yg no 3... leh gitu...


4 Responses so far.

  1. LYaFRINA says:

    aikssss..kate nak p bdating 2 org jer mlm tu... kate nak g duk celah2batu, tangkap jiwang d tepi pantai...dgn angin sepoi2 bahasa.... napok gayenyer...dpt adik plok la si darwisya .....

  2. alyyani says:

    DA DPT SEPASANG BOLE LA KO TUTUP KILANG KEJAP OYA. DARWISYA TU CAM RELA JE BAGI PIPI SOH ABANG DIA SIKU EH. COMEY... :D

  3. irma says:

    haha...masa aku jumpa laki ko oya..masa dia pakai baju tulah...hehe

  4. salam singgah... dok kemaman ek...