KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

REDHO JeLaH

Posted by oYa - -

Uwaaaaaaaaa...cedihnya aku.... hari tu masa 32 weeks aku g scan balik nak tgk bb aku camne kan songsang ke dah ok...alhamdulillah aku dpt berita gumbira coz bb aku kepalanya dah kebawah..

tut-tut aku scan plak kelmarin 34 weeks... bb aku songsang lagik..uwaaaaaaaaaaaaa doc kata maybe bb lebih selesa duk atas.. ada kemungkinan dia tak selesa duk bawah coz tersekat ngan tali pusat....bila dgr camtu risau jgk..tak kisahlah bb tu nak duk kat mane janji dia selamat kuor nanti. kan.kan so skrg aku Redho jelah dgn cara mana aku lahirkan bb ni nanti..janji dua2 selamat...cuma skrg aku doa agar ada kesempatan lg tuk bb aku ni berpusing kembali...huhuhuhuhu DUGAAN tullah

SEMOGA JIWA AKU NI TABAH UTK HADAPI SEGALA MACAM DUGAAN YG BAKAL AKU TEMPUH...

3 Responses so far.

  1. A.I says:

    Kuatkan semangat kau oya!! Aku doakan kau selamat menempoh dogaan ni. Mintak dipermudahkan jalan kau beranak nnt. Aku doakan yg terbaik utk kau k...

  2. moga semuanya dipermudahkan oya. kuatkan semangat ok.

  3. ayu, aku hope ko selamat bersalin nnti ek..moge2 time nak salin nti bb balik seperti sediakala..