KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

TaG MasiHKaH KaU INGaT ?

Posted by oYa - -


wah..aku tak perasan dpt tag dr kak na..soly..soly..walaupun aku tau sumer org dah buat...dan aku telah ketinggalan..tp demi mu kak na silalah layanzzzzzz.. ekekee

Tajuk : Masih Kah KaU INGaT ?

1) Tempat Pertemuan Anda dan Suami Utk Pertama Kalinya ?
~~ huh!! sebonarnya aku terjumpo en somi pun secara kebetulan..masa tu aku tlg jiran aku berniaga kan kantin asrama peserta kursus institut teknologi perwaja kat sini.. masa aku terpandang utk pertama kalinyer tu dia br kuor dr kete nak amik adik dia yg duk asrama kat situ.. cinta pandang pertama kot hahahaha...seminggu pas tu dia minta no phone aku ngan adik dia...nak tau lbh lanjut tanya aku sendr wakakakaka


2)Pandangan Peribadi Anda Terhadap Sikap Ataupun Ciri2 Pada Dirinya Ketika Mula2 Berkenalan ?
~~ Entahlah mula2 aku tak minat pun dia hahahahaha..sebab masa tu hati aku tak terbuka langsung utk terima mana2 lelaki ni.. entah camne entah aku leh kawang ngan dia.. maybe dia ni sopan kot hahahahaha


3) Tempat "dating' di Mana Dia Meluahkan Perasaan Pada Anda ?
~~ seingat-ingat akulah..aku tak pernah pun berdating berdua..(sebab kami tak bercinta pun )kalau jmpa pun aku misti berteman..(biasa tmpat jmpa pun kat taman nyamuk kat sini je ) tu pun 2 kali je seingat aku jmpa dia..heheheh tp ada lah satu hr tu dia ajak aku jmpa sorang je ngan dia.. masa tu trs dia bgth " minggu depan mak dia nak dtg risik aku " MAK OITTTTTTTT terkujat aku..yelah bercinta pun idok kenal gitu2 je tetiba nak merisik... tp aku terima je.... sape dulu mai dialah hahahahaa


4) Jika Anda masih Ingat, aYat Yang dia Gunakan Ketika meluahkan PerasaanNya ?
~~ ermmm dia luahkan perasaan pun selepas dah sah2 jadi tunang.. ayat dia eden lupolah hahahahaa


5)Berapa Lama hubungan Anda Hingga ke JinJang pelamin ?
~~ Kenal setahun ( jumpa 2 kali je ) borak dlm tel je huhuhuh, JUMPA trs ajak tunang setahun, kawen hahahahaa


6) Berapa Lama usia Perkahwinan Anda Sekarang ?
~~2 Tahun lebih lebih


7)Kejutan Yang dia Pernah Buat Pada Anda ?
~~ takde kot.. hahahahaa


8)Perancangan anda dan Dia Dlm Rumahtangga?
~~ MacaM- Macam ada..tp yg penting biaulah kami kekal ke akhir hayat ( baru apa yg dirancang akan jd kenyataan)


9)Bagaimana Dia melayani Kerenah Anak2 ?
~~ Sape tak sayang anak oit.. so dia layan selayannya ikut takat yg dia mampu hehehee


10)Hubungan Suami Anda Dengan keluarga Sebelah Anda?
~~ kamcing Giler.. dah duduk serumah... hahahaah




aku nak suruh sumer pembaca blog aku buat...sila2 lah ye.. ekekeee