KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

CHeCK-uP TeRKiNi

Posted by oYa - -

huhuhuhuh...oleh sebab usb cable phone aku tertinggal aku takde piclah yg nak
dikongsi...sebenarnya hari ni aku halfday..bukan balik awal tp datang koje lambat..kul 2 br
masuk opis..biasalah kena g check-up kat kinik... perkembangan kandungan aku skrg sumer
berjalan ngan lancar..minta2..biaulah mcm ni sampai banak nanti..coz masa aku petnen kan
darwisy dulu mcm2 masalah yg timbul...nak ada darah tinggilah.. dah lah masa tu aku ditect
tencin manis..tensen tiap2 bulan g kinik buat BSP... byk kali aku apply coti..yelah malas nak masuk koje time BSP..lotih
tp utk kandungan kali ni alhamdulillah tencin manis takde..syukur sesangat hehehehe
tadi masa check-up berat aku naik 0.5kg kiranya normallah... setakat aku check-up ni brt aku tak naik2 pun..
awal2 buat kad hari tu berat aku dah 88.5kg dan sebulan lps tu 88 kg then 88kg n skrg kandungan nak masuk 24 minggu jadi plak 88.5kg so apo kes

mungkin sebab aku dah gomuk kot jd takat tu je leh naik heheheheh...

so aku harap biaulah aku bersalin secara normal.. aku n bb sihat n selamat seadanya..

dan jika diizinkan ALLAH aku nak bb aku biaulah kecik senang nak push dan bb aku tu comel cam darwisy.. hahaha LEH GITU..
apa2 pun kita hanya merancang dan selebihnya DIA yang menentukan...

aku sebenarnya serem lg nak banak ni..tp dah rezeki tu kira terimalah seadanya..mana tau kot2 kali ni aku sakit kejap je masuk LB teran kuor bb terus hahahahahaa

leh ke gitu..hahaha AMIN