KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

aPo TuE ?

Posted by oYa - -





uiks...pokok ape tu..ehehehe nilah koje sekolah adik aku yg aku rajin tlg siapkan..coz
aku suka bebenor kalau bab2 melukis ni..biau aku sndr tak reti pun hahahahaaa..
~~
tu yang berkilap2 tu cop tanda halal yg dikutip lam setiap produk....abis diguntingnya
plastik beras,ubat gg, roti n sebagainya....tu pun byk yg kena curi coz adik aku
tertinggal kat sekolah....sia2lah adik aku mengeluarkan peluh cari logo tu alih2 kena
curi...cian heheeee~~
  • TULAH SAPE SRH TINGGAL PADAN MUKER


2 Responses so far.

  1. ppb_ppkp says:

    oya...rajin...rajin

  2. ai says:

    alahaiii..sian dia! dah le gigih membuat..kene curik pulak..huhuhu