KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

Tag PsL almari from alyanni

Posted by oYa - -

sebonarnya tag ni dah lamo aku dpt..tp lum ada maso nak buek..ni pun ala kadar je jawapan aku wakakakaaa..amik lah ko alya...
hah..nilah almari baju darwisy yg kocik je..sebenarnya almari ni turun temurun punya..tuan empunya sebenar almari ni adik2 aku..oleh krn mak aku dah stop nak banak..so diguna pakai plak oleh aku untuk darwisy..hahahah save bajet oit.. hahahaha

oleh krn almari ni kocik so aku letak je mana2 yg patut...
1) di sebelah kiri almari ni..aku sangkut beberapa helai baju darwisy yng still lum pakai... almaklumlah anak ako tu kocik....


2) disebelah kanan plak...pada tingkat atas sekali tu aku letak baju siang darwisy..abaikan cara lipatan aku tu ek..hahahaa


2) di tingkat kedua plak aku letak baju tido darwisy..



adeh..mcmne pic ni plak terlepas kat sini..sebenarnya benda alah ni yg ada atas almari tu... dlm bakul besar aku letak pampers darwisy

3) di tingkat bawah aku letak towel dan baju yg tak bape nak muat darwisy



yang ni plak juga di atas almari bakul kecik berisi apa2 yg aku rasa nak letak..wakakakaa


sebenarnya tag ni aku buat mengikut kemampuan aku je..hahahahaha harap berpuas ati ek alya..wakakaka eden dah ponat ni..
* kepada sesapo yg baco entry ni yg raso2 rajin2 nak buat..dialu-alukan lebih2 untuk mak-mak ayam.. hohohohh





Clip Art Borders  GraphicsGrotto.com