KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

TaG HaLI LaHiR Maa

Posted by oYa - -


TaG FroM MuMMY iLa..Tq MeK

RuLes OF The TaG :-
1) MaKe a LisT oF WHaT u WaNt o YouR BiRhTDaY
2) THe LiSt ShouLd Be 10 NumBers
3) PosT The IMaGe oF This AWaRd to YoUr PosTing
4) GiVe iT To 10 FReNs of YouRs

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
10 perkara yang aku nak utk birhtday aku ?
calon-calonya adalah

1) aku nak sihat dan dipanjangkan umor..
2) aku nak sgt TUHAN murahkan rejeki aku (duit jatuh dr langit ke)
3) aku nak jgk sumer yg rapat ngat aku terutama hubby,anak-anak-anak-anak,ma,abah,mil,fil,badik2 aku n sumerlah dipanjangkan jugak umor....
4) aku nak lahirkan anak baru aku nanti dengan selamat n mudah dpt plak anak yg sihat n sempurna seadanya
5) aku nak laki aku belikan rumah sebutir ...(yelah still menumpang umah mak) kikikiki
6) aku harap ALLAH sentiasa kuatkan iman aku..supaya aku lebih dekat dgn NYA
7) aku harap laki aku sentiasa jujur n setia ngan aku (cewah!!)
8) aku nak anak-anak aku nanti menjadi anak yg soleh serta solehah gitu
9) aku harap sgt moga ALLAH sentiasa memakbulkan doa aku..AMIN
10. dan semestinya harapan TERBESOR AKU.. SEMOGA AKU SENTIASA BAHAGIA didunia dan di akhirat...

bereh.....sekian
so yang selebihnya aku nak hadiahkan tag ni pada :
calon-calonya adalah

1) alyanni
2) Meen
3) Kak Zura
4) Sri
5) Ainey
6) Asid
7) Jue
8) Mek Na
9) Yies
10) sape2lah yng aku tak tulis

kepada sesiapa yg berkenaan kalau dah pernah buat kalau rasa nak buat lg sila2 jgn malu2..hehehehee LAYANZZZZZ









Clip Art Borders | GraphicsGrotto.com