KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

aKU MasiH Di siNI

Posted by oYa - -

Assalamualaikum...to all my prend...adoi adoi adoi..dah berkulat,bersawang blog aku...tapi jgn risau aku still bernyawa..n still follow blog2 kawan2 cuma takde masa nak komen...

entah mimpi ape entah..petang2 ni rasa nak buat entry baru..maybe malam ni malam jumaat kot... hehehehe

erm... sebenarnya sekarang ni anak-anak aku dua2x demam, batuk n selesema.. lebih2x darwisy lama dah tak kena lelah..alih2x hari selasa lepas terpaksa g sedut plak..sabor jelah kan..cuaca skrg mengundang mcm2 penyakit....

SEMOGA ANAK2x IBU CEPAT SEMBUH (yang penting walaupun tak sihat aktif ttp aktif)

 budak yang pot pet2x... (DAWISY)
budak yang nakal suka kacau abgnyer (DARWISYA)

4 Responses so far.

  1. dah besar 2 beradik ni..leh tambah adik lg..muahahahhaa

  2. Fieza79 says:

    moga cpt semboh...!

  3. oo..patut la senyap je blog, semoga ana2 cepat sembuh ya :)

  4. LYaFRINA says:

    CEYHHHH..
    KIRANYA MOOD MALAM JUMAAT LA NI.. TU Y MU NGIGAU TUU