KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

tankiu my prend

Posted by oYa - -

sob..sob..sob aku terharu sgt..coz aku ingatkan takde org nak buka blog aku coz dah lame aku dah mengupdate..tut2 tak sangka plak..ade jgk kawan2 yg masih berminat layan blog aku ni mekaceh ye geng2...tp korang jg risau walaupun aku tak aktif mane sejak dua menjak ni tp aku still p ronda2 kat blog korang tau cuma tak komen je...coz aku komen lam ati.....jange mare... tp still leh up trafik korang tau...

6 Responses so far.

  1. Ko kemana oya?senyap je.

  2. LYaFRINA says:

    wei oya.. aku pon tgk gop blog mu sokmo2.. dop caya check kat nuff.. tebeng kuor link aku.. hehehehhe..
    aku pon gitu ar... kdg aku mri tgl komen.. kdg2 aku komen kot ati aku.. hehehehe..
    tp hok kelmarin dop dang nok komen sebb BOS DUAN ada!!!

  3. fazilzura says:

    akak tetap ingt ko .. ko jek yg x ingt akak dh ..

  4. Hezesuze says:

    haha picta xbleh blah...haha

  5. LYaFRINA says:

    oYA...
    JOM JOIN INI GIVEAWAY:-

    http://fasyafrina.blogspot.com/2010/04/1st-giveaway-from-zati.html

    JGN LUPA... KATAKAN SAYA SBG REFERRAL... HEHEHEHEH

  6. akak wat pe je?? bz sgt ke??