KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

Mandi Pantai

Posted by oYa - -

SALAM....alllls.
lama kan kan kan aku tak posting blog aku ni sampai terpaksa guna klorin nak tggl kan kotoran..almaklumlah kesibukan melanda....so hari ni terasa rajin plak..so aku nak story mory lah benda yg aku buat jumaat lepas... ermmm oleh krn aku tensen bangat ngan koje belambak2 so (brp byk "so" daaaaaaaaa) aku ajak ma aku.. opah aku n family abg long aku g berkelah sambil berendek2 di pantai CHERATING...perancangan awal nak g CENDOR je..tp tgk full je tempat..so kak long aku cadangkan kitaorang trs jelah ke CHERATING ni...mmg best air lompok pun ader...
Tapi kan..yg melucukan ulu ati aku darwisy lah..mula2 sampai bukan main exited nak main air. sampai aku nak mkn pun di ajaknyer main air..tut2 bila aku ajak je masuk air dengar je ombak trs lari lintang pukang....mmg tak tgk belakang lari sambil nangis ketakutan..trs pas tu aku ajak dah tak nak..sampai umah aku tanya nak main air pantai tak..tak nak heheee
Tak mcm anak sedara aku najmi n arissa dua2 antu air....cian en somi mandi sorang2 abglong aku mandi ngan anak...dia mandi sorang2 ajak anak takut ajak bini bz wakakakaa

"apa2 pun best giler.................... hari tu opah aku plak masak best...nyum3x...."



sekian dari aku....oYa


3 Responses so far.

  1. LYaFRINA says:

    uhuu.. cherating mmg best.. tp tmpat nak park kete tu.. benci iiii!!!!!!
    makoiii.. takot benor anok truna mu oya.. anok dara aku gop, hbis air nok g selam...
    weiii.. dh bkurun aku dop mandi pntai.. tringin plok...
    tp takot.. FOBIA!!!! heheheehe...

    **mak oiii.. cekciiinyer bang zuan!!!!!!

  2. wah, best la dekat dgn pantai. nak pegi anytime je. aku suka pegi cherating. nape darwisy takut air tuh? ish2..takpe, kalau selalu bawak tu mesti dia suka nanti kan?

  3. ~aSHa~ says:

    wah lama tak pg pantai cerating, walau dekat sekankang kera x 150 langkah...

    my hero pun takut dgn ombak..ehehe kelako plak bila pk...oltromen penakut...