KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

TiPs LiPaT KaIn

Posted by oYa - -


hehehehe..kalau korang dah tgk video ni pun aku tak pedulik coz aku suker bebenor tgk diorang bikin mudah koje.. orang yang malas lipat kain mcm aku ni...

tapi tgk cara dia buat pun aku dah poning....takpe2 kalau korang berminat silalah mencuba...mana tau menjadik senang idup hahahaha usaha tangga kejayaan..takde tangga pun takpe coz lif byk skrg tekan je zrekkkkkkkkk dah sampai (ops!! pesal melalut sal lif plak ni)..

apa2 pun mcm syok je kalau aku leh buat camtu kan.....


** THE END**





8 Responses so far.

  1. Mi vida says:

    tu cuma satu jenis je..teringin nak tau yg lain2 pulak..gane cara dia lipat..hehe

  2. sape nak tolong sy buat kotak ni??? angkat tgn... hehehe

  3. AYU IDRIS says:

    wah.best btl kan!akak pn spesies malas gak bab2 melipat kain nih!gamaknya camanalah klu nak lipat kain batik/kain sarung ek??hihihiih

  4. zaza says:

    wah...kena practice nie...bkal suri rumah tangga pemalas kena cube nie...hahaha

  5. Asya says:

    hahahahhaha...
    mula2 ingtkn kotak aper td.. mde sakut paut dgn lipat kain..
    laaaa... rupa2nya gadget utk lipat kain..
    weiii bgs gop ni..
    nk suh fain buat ah..
    kemas2 pon kemas lipatan tu..hahhahahaa

  6. Hezesuze says:

    wah bgusnye...tp cam leceh ler plak
    kene wat kotak2 tu dulu...ahaks!

    suke lipat baju tp xsuke sidai baju...hahaha

  7. Az Rina says:

    aku pon nak try balik nnti..mane tau menjadik, yihaaa..

  8. miemiey says:

    hahaha
    tgk dia buat cam senag je dan cepat tapi aku malah laa nak buat ukur segalanya kotak tu
    tapi cantik lah caranya bila lipat kain tu dan cepat je...hahaha....