KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

AWaN YaNg ToMeL

Posted by oYa - -

SaLaM aLLLS!!! Adoiiiiiiiiii lamer benor aku tak posting ...ops tipu padahal br je tadi aku buka entry untuk pemenang giveway... huhuhuhu...aku skrg tgh bz...bz yg amat sgt sampai nak kentot pun tak lepas...muekekekekek...so alik koje nak lopaskan tencen aku lepaklah kat luor umoh ngan ank2 aku serta ma n adik aku...kelmarin duk rileks ternampaklah kat awan biru ( kelmarin cotilah) heheheheh..adoiiiiiiiiii cantiknya Ciptaan Tuhan ni...tenang aku melihatnya... sempat gak adik aku ucu snap pic awan tu.... so layanzzzzzzzzzzz ape yg patut coz aku pun nak buat ape yang patut sebelum aku merempit balik okies... sekian untuk hari ini....
ROJER N OUT





heheheh ade gak mek bambam ni enterprem..kui.kui.kui

3 Responses so far.

  1. nanti nak amik gambar kat luar flat ne lah.. hehe

  2. Asya says:

    awan darwisya...
    bukan dania....

  3. miemiey says:

    cantik kan ciptaan allah..bersyukur padanya....
    kejap je besar dah ank mu...ayu kamarina duk balok mana????