KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

KeGaPNYeR

Posted by oYa - -

HAHAHAHAH....ni dia, makanan peberet aku dr kecik sampai ke tua ni (tua ke?) makan nasi panas2, ikan goreng and the BUDU..whazzzzzzzzzzzzz...2 kali tambahlah beb... aku balik koje dah puak seround..malam tu plak bajet malas dah mkn..tgk plak en somi duk asyik penyek lada jarum aka cili padi n terbau plak the budu..arkhgggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tak tahan aku puak plok seround..adeh seeh nak mampos....tapi mmg bestlah wei the budu yang mak aku buat sndr perfect...aku kan kalau mkn budu ni kan bukan budu tu je licin sekali ngan lada tu licinnnnnnnnnnn coz aku ngan en somi antu pedas so licin lam mangkuk budu tu..ada aku kesah..malam tu harchummmmm!!!! resdung kot..hahahahaha
hanya pic di bwh yg termampu aku snap pic nasi yg panas,pic budu yang licin tak sempat coz sekali lg aku nyanyuk..duk kelaparan budu punya psl...pic laki aku yg syok mkn pun lupa wakaka coz aku je nak gelemer ye..harap maklum

mabelesssssssssssss....


tggl sekor je wakakakak..

nyum3xxxxx

>>>>>><<<<<<

fuh cedapnyer

tggl cikit je hahahaha

4 Responses so far.

  1. nikillas says:

    buduuuuu..!! sedapnye.....

  2. LYaFRINA says:

    hahahahah... mu ni.. bg la zuan glemer cket....
    Duk tayang muka mu sorang jer...
    hehehehee... mu ni blh la jd model budu.. tp aku tgk, jd naik tliur plok... tba2 nk mkn budu sajer..

    **pasni aku nk wak contest mimik muka la.. msti mu mnangnyer.. bab2 wak muka klako..seroh k mu..

  3. nome says:

    ko wat aku lapo la beb! sedapnyer budu!

  4. miemiey says:

    mmg sedap...makan budu cicah ngn ikan rebus..nasi panas...tambah poyok..fuhhhhh..peroh asam limau...mmg syokkkk....peberet aku tu...4 pggan dok sedor..