KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

GiGI

Posted by oYa - -

yea..yea...darwisya dah tumbuh gg...oit..mmg terkojut boruk aku...nengok ada dua batang gg br nak tumbuh...cepat sgt lah plok...baru nak masuk 5 bulan.. darwisy dulu bukan main lambat.. tu yang aku terkojut mengalahkan anak tikus pijak kaki aku ni.. orang tua jaman dulu kalalah kata..cepat tumbuh gg lambat jalan ye ke? tp setahu aku cepat pot pet2 br lambat jalan ( ape org kata tu cepat dpt mulut kaki lambat plak)...bab darwisya plak pusat dia hr tu mmg lambat giler tercabut kat sebulan gak..risau tahap gaban aku..yelah pah ceroh g ulang alik klinik mitok ubat pushat...bukan main sushoh nok tanggal,,apo kes... ada org cakap jugak..lambat cabut pushat lambat benda lain gak.....ye ke.. ?pesal darwisya tak pun..meniarap cepat dan skrg dah ada gg... so no komen...

kita tunggu perkembangan seterusnya ikut ckp org tak jd,, tgk ngan mate kepale lutut sendr baru tau..dok gitu.. apa2 pun ada aku kesah lambat ke cepat ke janji anak2 aku sehat mcm aku..AMIN
sory pic tarak ada..aku dah pakat kejong nak amik pic gg tu..tp tak dapek den nak nolong....


10 Responses so far.

  1. HeiLmI says:

    hi, juz blog walking... btw, nice blog!!!~~ click my nuff too, k....

  2. LYaFRINA says:

    oitt.. 2 fast 2 farrious...
    cptnyer.. cpt tumbuh gg, lambat jln x pnah dgr..
    Tp cpt potpetpotpet lambt jln pernah dgr n lihat..(my asya la... potpetpotpet ngalahkan tok nenek.. tp jln, bru j dpt..huhuu)

  3. salam singgah,

    da tumbuh ker gigi anak akak..

    pasni boleh la darwisya makan jajan.. hehehe

  4. ingt mu tumbuh gg pulok...huhu

  5. Ain says:

    cepatnyaaaa...

    nanti kena la ajar darwisy gosok gigi.....

    anak2 akak umur setahun lebih baru gigi tumbuh...

  6. Ain says:

    opsss darwisya yerk...

    nama dekat2, tertukar plak akak...

  7. Kyuubi_85 says:

    cepatnye.. tapi kata orang, cepat tumbuh gg cepat becakap... entahla..

  8. miemiey says:

    mek..aku ingat mu sakit gigi..upenya menantu aku tumbuh gg..anak cedara aku setahun dok tumbuh lagi gg..cepat nguh natu aku tumbuh gg...nurun mok dia tu..mgkin masa abag jeff tanam tembuni dia dok dalam tu pasal gg cepat tumbuh....mek mu nok makn nasi myak aku meh laa mari umoh aku ...

  9. Az Rina says:

    ala, tu mitos je..kepercayaan org dlu2..darwisya semuanya cepat kan aku nengok..dak isya dah nak masuk 4bulan, meniarap pon blom..

  10. oYa says:

    riena darwlsy dulu lambat gak