KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

PERMATA HATI AKU & EN SOMI

Posted by oYa - -

MUHAMMAD RUZAIN DARWISY
" YANG TERPUJI TEMPAT KETEMTERAMANKU WARAK "
11/01/2009 ( 2 MUHARRAM) JUMAAT JAM 1.15 PTG

NOOR IRDIENA DARWISYA
" CAHAYA KEHORMATAN KAMI AHLI SUFI "

22/08/2009 (1 RAMADHAN) SABTU JAM 6.55 PTG



KALAU DI LIHAT KAN..

11HB- 22HB
2 MUHARAM - 1 RAMADHAN
JUMAAT-SABTU


MCM SENANG NAK INGAT KAN..HEHEHEHE
Sajer jelah aku buka entry ni..sekadar mengimbas kembali saat aku melahirkan anak2 aku ni..aku bersyukur sgt coz kedua2 nya dipermudahkan..walaupun masa darwisy aku di induce..tp sakitnya sekejap jelah...aku lahirkan darwisy cuma 5cm bukaan dia...HARU BEB
turn darwisya plak sakit main2 je..g spital tak sampai seminit dr 5cm trs ke 8cm tak sempat nurse nak prepair brg.huhuhuhu.

sekarang aku mmg betul2 merancang..biaulah anak2 aku ni beso dulu..br nak fikir yang ke-3 plak INSYAALLAH


One Response so far.

  1. E.L.I.Z.A says:

    ruzain ni mmg comei......eh ke pggil darwisy? ☺