KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

OpAh SAyAng

Posted by oYa - -



Ermmm....dah 4 hari opah aku sakit....hari jumaat lepas takleh bangun..tp pg ni nampak ok skit..harap2 opah cepat sembuh...

" bahaya kan kalau terlampau rindu ? camne kalau kita kehilangan orang yang kita sayang tanpa diduga...sedih, pedih mcm2lah kan ada dlm kepala kita ni... camtulah terjadi kat opah aku ni... semenjak kematian Atuk aku 2/12 baru ni opah dah hilang semangat..selalu ckp nak ikut atuk..aku sedih sgt bila tgk dia asyik termenung je...entahlah "HANYA YANG MERASA JE YANG MENGETAHUI CAMNE RASANYA" kan....yelah biasa tggl opah ngan atuk aku berdua je kat umah tu..bila opah seorg dia jd lain..tp skrg nasib mak su aku dah pindah masuk umah tu..ada gak teman....tp tetap tak sama kan... suami yang kita kongsi masalah..time sakit dia tlg uruskan...lebih2 ATUK aku amat sayangkan opah aku...mmg syg sgt2..masa opah sakit hari tu atuk tak pernah lepas jaga opah 24 jam urut opah....tp skrg opah sendiri....................... AKU DULU yang kehilangan TUNANG sebab eksiden pun dah oberdose sedih inikan suami yang bertahun2 bersama kan...."

aku harap opah kuat semangat.....demi anak dan cucu dia yang ramai ni...


4 Responses so far.

  1. LYaFRINA says:

    biasala tu... mmg trasa bila kt khilangan seseorg y tlh mdampingi kita s'umur hidup ni... khilangan seseorg y bersama kt saat ssh, sng... mmg terasa kosong dan pedih.. agaknya... mcmana apbila fain n asya khilangan lya???

  2. A.I says:

    Alahai... :(

    Semoga opah kuat & tabah k...

    sama la cam mak aku aritu. masa memula abah ninnggal mmg makan pon tak nak. asik nangis je. siap sebut "abangggggg" :( sedey aku tengok. nak2 plak mmg aku & mak yg adap abah masa nazak tu..huhuhu :(

  3. miemiey says:

    sedih aku tgk opah mu...nk buat cam ane yg pergi ttp pergi...aku pon dok leh bayangkan kl jadi gni...aku bru 10 tahun..inikan opah mu berpuluh2 tahun kan..amt pedih ayu..

  4. alyyani says:

    macam arwah atu dgn nenek aku dulu. sebab diorg terlampau rapat, bila arwah nenek aku meninggal, tak lama lepas tu arwah atuk pulak menyusul. harap opah ko cepat sembuh ye :)