KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

KIsah aKu

Posted by oYa - -

pejam celik pejam celik..tido mkn tido mkn..setahun dah berlalu...bg aku masa skrg sekejap sgt..sebab tu jgn LUPA hidup di DUNIA ni hanya sementara hargailah dgn sebaiknya biau mati mata tu pejam je...
aku azam taun baru ni entahlah masih BLUR tapi aku rasa macam takde kot sepanjang hidup aku ni..harapan tu adaler hehehe harapan aku mcm ucapan masa birthday moga2 aku, laki aku, anak2 aku, mak aku, adek badek aku n semualah kaum kerabat aku dipanjangkan usia hingga bertemu plak dgn angka 2011, semoga dimurahkan rejeki berlipat2 kali ganda melebihi lipatan di perut aku ni dan juga moga kami diRAHMATI ALLAH hendaknya...OPSSS!!! ada lagi moga juga sumer benda yang kami lakukan dan bakal lakukan akan dipermudahkan dan berjalan dgn lancar selancar serangan cirit birit hahahahah

apa2 pun genap 25/01 up lagi umo aku 28 taun ( uwaaaaaaaaaaaaaaaa makin bertambah ni ..takleh jadi ni kena sedorkan diri ni jadi isteri dan ibu mitahli ni)"bape byk "ni" daaaaaaaaaaa"

yang menghapykan seluruh urat jantung ku coz aku dah ada dua anak " SAPER KATA ORG GEMUK TAKLEH BANAK.....SAPER KATER" kan dah terbukti rezeki tu diTGN ALLAH bukan di tangan sape2 yang kata org yg byk lemok ni takleh banak... byk cantek!!!!
ape lagi ek...kepala otak aku ngan blur plak ni coz mkn gula2 byk sgt.... nantilah bila otak aku berfungsi balik kalau aku rajin aku smbg kalau idok ada aku kesah....( bukan korang nak sgt pun baca kisah aku ni )

2 Responses so far.

  1. LYaFRINA says:

    Selamat Tahun baru Oya.. smoga tahun baru membuka pintu rezeki y lbh luas buat awk skluarga..(sy skuarga pon).... apa2 pun... cium puas2 tarikh 31.12.2009.. sbb kt akn tgl n xkn kmbali lg.. alhamdulillah... slamat kt harungi 2009 ni... skejap j blalu...

    ***ecececceceeee.. promote tarikh lahir tu...hahahhah... xboh wish agi..

  2. selamat tahun baru..moga impian terlaksana