KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

kIjAm sUnGGOh

Posted by oYa - -

AdUh sUnGGUh kIjAm !!!! AdIk2 AkU NI kAn nAk kEnA sEpAk ngAn AkU NI...sUkA SAngAt BaGi dARWISy tESt bAjU pOMPuAn...wEI AnAk AkO nI jAntAn..kAn tAk PsL2 kAn lOmBOt plAk bEsO nAnTI..fUIH!! sElIsIh jAuh2.... sEbEnArNyA AdIk AkU gErAm COZ rAmAI OrG kAtA dARWISY nI pOMPuAN...AkU G kLInIK ORg kAtA KAkAk dARWISyA..AdEr kE pAtUt AbG DIkAtAkAn kAkAK..tAk PatUT2X... dArWISyA plAk rAmAi KAtA LAkI..AlAhAi bErTukAu jAnTInA pLAk AnAk2 AkO NI...tAKpE tECiK lAgI nAnTI dAh bESOR tAKDE nAk bERtUkAuNyER..HUHUHUHH






AmAcAn swEEt tAk ???? WAkAkAkA


hAh nI diA tUkAnG pUNyA kERjA..KU sUlA bArU KO tAu.

2 Responses so far.

  1. ayuZack says:

    oya,
    akak baru lepas balik drp kursus and penceramah tu ade mention tau..

    kalo anak lelaki selalu dipkaikan pakaian pompuan, bela rambut panjang.. lama kelamaan, naluri dia memberontak n jadi krisis identiti.. tu yang ramai mat lembut la nie... sama jugak la kalo anak pompuan nak ditukar jadi lelaki..

    tapi, nie sesaje jek kan korang nak pekena kan darwisy kan.. tak baik hangpa tau!!

  2. Az Rina says:

    hukhukhuk..kesian darwisy kene pedajal ngan makcik2nye..

    tapi nampak tomei lak darwisy kai baju gegal..baju sapelak dia rembat tu oya??!!