KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

aKu WiNDu

Posted by oYa - -

huhuhu masa duk belek2 album terlihatlah pic ni..windu weiiii ngan geng2 slamzer aku ni..
sumer dah tawen ;

S = SHEILA ( ank 1 bb girl)
L = LIANA ( anak 3 sumer laki )
A = AYU (AKULAH) ( anak 2 spsg)
M = MIMIEY ( anak 2 sumer laki)
Z = ZUERA ( anak 1 bb boy)
E = EIDA ( anak 1 bb girl)
R = RIENA ( anak 1 bb boy & on the way)


aku gak ngan riena sopan pakai todong wakakakakaka...MUSLIMAH ROCK masa ni form 5.. tukang amik gambar adalah markyong ( kolegrape sehati berdansa isma & zul tu)



sebut sal markyong ni..dia sekelas ngan ako dr form 4 sampailah form 6.. korang tgklah pic ni dia sorang je lelaki melayu terakhir lam kelas aku..wakakaka tp aku tabik r ngan dia dah leh jadi kolegrape skrg ek.. ADVANCE... sorang lagi member aku DIANA ABU BAKAR skrg dah jd model huhuhuh DAYANA ( pic tak jumpe masa tu form 4 & 5 sekelas ngan dia) huhuhuh


To mimiey & zuera.. gelemer ko masuk blog aku..hahahaha amik pic ni tampal kat blog korang plak ek...ADA AKU KESAH..

6 Responses so far.

  1. miemiey says:

    weh kejut aku gambar masa muda aku hak terbuka terkakng kepala sebutir tu..hahahaha...windu laa ase kl jumpa seme ni gamak laa...meh la kita gathering semula ...bestnya...zura tau ke pasal blog aku ayu ...

  2. Az Rina says:

    hahaha, klakar lak tgk muke zaman2mude kan..

  3. miemiey says:

    bagi aku url zuera mek weh...

  4. alyyani says:

    slamzer tu nama gang korang ke? baru ku tau. miemiey pun 1 gang gak? baru tau gak ni. hehe..

  5. MUMMY ILA says:

    markyong tu cikgu ko ke? hehehe

  6. LYaFRINA says:

    weiii.. rupanya slumzerr tu nama group erk.. eh.. sma la.. lya pun ader group... FLIZZ star... F-fidah, L-lya, I-Irma, Z-Zaty & Z-Za...
    Iduppp FLIZZ STAR