KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

wakakakak

Posted by oYa - -






hahahahah..nak tergolak aku tgk pic ni...kijam sungguh adik2 ako... sebenarnya member aku ada kasi bj kat darwisya...aku suka baju tu..tp masih beso lagilah..takpe leh simpan coz ms sekrg kejap je.pejam celik pejam celik nanti bosarlah darwisya tu...tp adik aku geram nak kasi test baju tu so dijadikan darwisy sebagai model...fuh..mat darwisy ni lajulah bab2 pakai bj baru biau baju tu baju pompuan..bkn dia tau..tp sekejap je dia nak pakai pastu srh buang..yelah budak kalau dah jate , jate jgk namenyer...hari tu plak aku ada trima lipstik free dr nutrimetic..coz aku daftar jd ahli..so adik aku sapulah sikit kat bibir n mata darwisy...aku alik umah MIL..mil tanya pesal ngan mate darwisy merah gitu sakit mater ke... wakakakaa sbr jelah

p/s: to ima tq utk baju tu......

3 Responses so far.

  1. wei sian kat darwisy tau dia tak bersalah pun!!!

  2. LYaFRINA says:

    waaaaaaaa...jahatnyerrrr.... jadi mangsa buli... kcian kat memberrrr.... sejibik cam darwisya.. haaa...lmbat lglaaa..darwisya blh pakai..

  3. [I][T][A] says:

    lawaklah darwisy pakai baju pompuan... tapi ada gak nampak macam model kanak2 lah... comey :D