KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

cuaca

Posted by oYa - -



gambar dr opis aku...


nilah xtvt mok aku time cuaca panas...menambahkan lagi pencemaran udara.....
gambar sekadar hiasan....aku copy entry lama...wakaakakak

sebenarnya aku nak citer psl cuaca skrg ni...sekali hujan sekali panas...aku kalau time hujan sah2 leh mandi ujan coz aku suka merempit dlm ujan...seksi gitu hahahahah...
oleh krn cuaca begitu rupa (cewah) ramai skrg ni kat kemaman ni kena penyakit selsema, batuk, muntah..termasuklah aku dah terkena hr tu....sbr jelah kan... skrg ni plak darwisya kena selsema n batuk..wisau tau coz budak sebesor dia tu takleh nak bg ubat sgt..kalau beso darwisy tu takpe lah...
tp kan...kalau ujan sgt takut jgk banjir kat kg aku..tp setakat ni area umah aku tak pernah lg naik air setinggi lutut..takat cecah simen tu adalah..huhuhuh





One Response so far.

  1. LYaFRINA says:

    SUKE HUJAN MLM2... MESTI TDO LENANYERRRR....

    ~~>wauuuu seksis...seksis.. skali merempit dlm hjn....