KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

alahai..Darwisya

Posted by oYa - -


moncongnyer molot dia...





HeHeHe...darwisya ohhh darwisya..pejam celik pejam celik dah bosa anak ibu ni ek...syukur sgt kehadrat ILAHI coz banakkan darwisya mudah je...tak sampai setengah jam sakit dah kuor... sesungguhnya anak adalah rezeki yg paling beso dlm hidup berumahtangga..bila tensen tgk anak2 senyum..tenang je jiwo ek...menjaga anak ni plok perlukan kesabaran.....bukan senang jaga anak ni sebonarnya..... so kepada ibu2..chaiyok2..jadilah ibu yg terbaik kat dunia ni...moga2 dpt rahmat kat SANA.... INSYAALLAH

3 Responses so far.

  1. alyyani says:

    alahai..tembam betul anak dara ko ni oya oit. comel!

    betul tu, perlu banyak sabar dalam menjaga anak ni. oleh itu, jgn la takut nak beranak or tambah anak. haha..

  2. ai says:

    Kau baru duo, den dah ompek. Umah tu dah mcm nursery dah den raso! muahahahahahahaha

  3. LYaFRINA says:

    alamah dh besor dia... tp x dan lg nak tgk... tgu ehh... coming soon..