KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

aDa aku KeSaH

Posted by oYa - -

huhuhu...skrg aku dah mula mkn pil perancang..sah2 dlm tempoh dua bulan brt naik ni..tp ada aku kesah... :) ....mula2 bajet nak cucuk...maleh ler plok...so mkn pil lah...aku tak igt en somi tlg peringatkan hihihihi.... SO BERMULALAH..perancangan masa depan aku...HARAP2 kali ni menjadi ahaks...jgn terpesong plak... biau darwisy n darwisya beso lu br nak tambah ahli kuarge....dok gitu?

5 Responses so far.

  1. LYaFRINA says:

    oya... slamat mjlankn perancangan keluarga yer... jgn duk ranang2.. tgk2 thn depan ade lg...

  2. fazilzura says:

    emm x nak try MAB ke oya

  3. LeaKhalid says:

    he3..lea pun tgh merancang nih...tp lea gune IUD...doc tak galak lea amik pil mahupun suntikan coz nnt badan lea sure gedebus nye..he3

  4. [I][T][A] says:

    selamat merancang deh... merancang untuk masa depan.. hihihi

  5. hahaha...oya, jgn terbabas lg eh. tp sebab ko normal, ape salah nye naktmbh ahli keluarga. hihih...