KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

CONTEST MARI BERDIALOG BERSAMA N@M@N

Posted by oYa - -

STICKY MODE
CONTEST MARI BERDIALOG BERSAMA N@M@N

DIANJURKAN SEPENUHNYA OLEH BLOG N@M@N
APA YANG PERLU BUAT.....AKU KENA UPLOAD INI GAMBAR :

THEN
AKU KENA BUAT 4 DIALOG DI ATAS SEKRETIF2 AKULAH.. ANTARA DIALOG A,B,C &D
(takyah rajin taip diolag lam gambar,korang leh je taip mcm aku )
so.....ni dia DIALOG spesel ako...ikhlas dr kepala otak aku yg sudah berserabuk ni..(sumer dialog mistilah tidak lebih dari 15 patah perkataan yea kawan2.. )
A: ehem..ehem!! cantik tak gelang yang aku pakai nie, laki aku beli kat oversea....

B: eleh..beli kat oversea konon, entah-entah laki dia beli kat pasar malam je "MENYAMPAH"..

C: Huh!! daripada aku beli gelang mcm tu, baik aku beli gelang emas, leh gak gadai..

D: Eh!!Eh!! cantiknya..nak pinjam boleh? tapi, muat ke?tangan maklong kan beso..

DaH siap aku punyer Dialog.... hehehe so kpd sesiapa yng ingin mencuba nasib korang leh je KLIK untuk melihat syarat -syarat yg dikenakan dan juga hadiah hadiah yang di tawarkan..

so SELAMAT BERDIALOG ye kawan2!!!





One Response so far.

  1. n@m@n says:

    wah..mantap gak ni..hehe

    goodluck