KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

MaiN BowLiNG LaH PLaK

Posted by oYa - -







oleh kerana hari sabtu 06.06.2009 en somi pun coti.. so aku sefamily, ma aku adik-adik aku n, abg ngah aku sefamily bercadang g ronda2 kat kontan.. so sampai sana aku temankan en somi p survey kedai tayar, bajet nak tukau tyr..tp fikir2 takut lambat plak.. so tangguhkan dulu ler. ekekeke



pastu tetiba je abang ngah aku ajak p PAKSON main bowling...aku pun ape lg laju jelah kalau bab2 bowling ni..hahahahaha bayangkan mak labu main bowling asyik ah hahahaha


amacam... gaya mak labu main bowling wakakakaa




darwisy pun nak main sama hehehee





mak aku yg syok tgk anak2 dia main hehehee


best best.... jgn fikir mak labu takleh main bowling ek..biau senang sikit nak banak.. ahaks ...
lepas je kuor pakson aku g ronda2 maydin n cowboy p belilah apa yg patut...







3 Responses so far.

  1. irma says:

    alahai mak buyong main boling....huhu

  2. fazilzura says:

    amboi mak yong main bowling yek..
    sakan betui

  3. ai says:

    TU DIA AIHHHHH!!!!!!

    Sib bek pewot kau tak terguling sama! keh keh