KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

PsR MaLaM

Posted by oYa - -

tgk laju je abg tu msk putu tu..hehehee



Malam jumaat hari tu aku g ronda2 psr malam...aku tak beli pape pun just
jalan2..huhuhu tapi satu benda je yg aku tak pernah miss iaitu beli putu..ekekeke sedap.
aku kalau g psr malam ni malas nak snap pic bnyk2 kan org kata aku nak gelemer
plak wakakakaka







One Response so far.

  1. ppb_ppkp says:

    dap..dap....putu mayam selalu india yg jual kan??kat perlis ni mamak jual..dap..tapi aku suker putu mayam kat taiping..kg aku..wallaa