KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

PaDaNg aStaKa

Posted by oYa - -


huhuhuhu darwisy oit kat sini pun ko nak isap jari ke hah !!


nilah uncle jeff..bapak ako kikikikiki



lepas balik g mini zoo.. malam tu aku g plak kat padang astaka ni..entah ada sambutan
ape entah..ada faizal AF datang..tp br je nak snap bateri mampos... uwaaaaaaaaa
tapi kan time tu jugak aku terserempat ngan member lama.. mimie i mizz u lah...
comel tul anak -anak ko.. anak aku tecik je anak ko dah besor.. yg first 8 taun ek yg second 6 taun..
nanti jgn lupa tambah bb girl plak ek... aku suka dgr ko gelak mantain je kan lap dap kan
hahahaaa aku lupa nak snap pic ko anak beranak coz terover ngumpat hahahahaha



One Response so far.

  1. shi3la says:

    hiksss darwisy isapp jarii ok lagikk..nampakk gakk chomelll..Danial isapp putingg..huhhhh...seksa..takde puting tak tidoo ler jwbnyer tau...