KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

No KoMeN

Posted by oYa - -

yihaaaaaaaaaa....company aku cuti 3 hari... oleh kerana sambutan hari wesak jatuh
gedebuk pada hari sabtu, so dipowadkan ke hari ahad..i like cuti-cuti mesia sekali
sekala gini..leh lah aku buat taik mata byk sikit..hehehehehe, esok alik umah MIL...
so nampaknya blog aku ni akan berhabuk dlm tempoh 3 hari..coz aku akan
membzkan diri dgn xtvt aku nanti..iaitu ZZZZZZZZZZ JERETOH aka TIDOOOOOOOOO
apa2 pun selamat buat taik mata to me n pada sesape yg senasib n sewaktu ngan aku ek..
tata..titi..tutu
sebelum terlupa SELAMAT HALI IBU TO ALL IBU2 n BAKAL2 ibu kat MESIA N KAT ALAM MAYA NI... SEMOGA MENJADI ibu yg mithali n sejati..
LEH GITU

4 Responses so far.

  1. shi3la says:

    oooo ko dah kedah erk...tak aci arr..tiga ari coti..

  2. alyyani says:

    amboi, cuti sakan la org yg keje ari ahad ni. jeles tul. ape2 pun selamat hari ibu utk ko gak oya :D

  3. fazilzura says:

    amboi suke nye dia yekkk

  4. shi3la says:

    wehhh selamat ari ibu utk ko yerkk