KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

TaG 2 in 1 DaRi KaK ZuRa

Posted by oYa - -

huhuhuhu dpt tag 2 tag sekaligus dr kak zura..tag pertama blh tahan lg..tp tag kedua ni payah ni..wakakakakakaak coz berkaitan ngan brt badan..kan ada yg pengsan aku bgth kan..apa2 pun nilah dia jawapan ku..layanzzzzzzzz
TAG PERTAMA...
~~TUGASAN HARIAN...????
1) bila terakhir anda cuci toilet?
~~ Tak igt coz semenjak dua menjak, tiga menjak, 4 menjak ni ma aku yg duk selalu ngadap toliet tu...wakakakaa ~~
2)pencuci apa yg anda guna?
~~ Harpic ler..... ~~
3) dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai?kenapa?
~~ minggu2 tak main ek..coz lantai aku always dibersihkan ngan air liur daRWISY... lantai kat umah aku tu sebulan sekali br dimop..yihaaaaaaaa ~~
4)apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam?
~~tgk TV..baca nobel.. or layanz darwisy main ( coz awang ni suka tido lewat )~~
5) apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?
~~ikan panggang cicah lada itam ( makanan org lam pantang tu ) wakakakaa ~~
6)minuman selalu anda buat waktu pagi?
~~ semestinya MILO ais~~ wakakaka pg2 dah minum ais.. apo kes
7)sebelum tidur apa yg anda suka lakukan?
~~ berangan or ngumpat ngan en somi ~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TAG KEDUA PLAK>>Jeng3x
1) berapakah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda?
~~berat sekarang adeh deh deh 88kg ( amacam ala2 bapak gajah tak?) hahaaa dgn ketinggian 161 cm~~
2) berat yg paling tinggi dalam sejarah anda?
~~semestinya masa tgh petnen 9 bulan darwisy 98kg~~ aku target 100 tak sampai jgk hahaaa~~
3) apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh badan lansing?
~~manalah aku tau coz bukannye badan aku lansing pun ~~ wakakakaka
4) berat yg paling rendah yg pernah anda dapat?usia anda ketika itu?.
~~ masa form6~~ letih kot
5) anda pernah sertai program pelansingan?
~~not yet~~
6)apakah diet yg anda ambil untuk memiliki berat anda yg paling rendah?
~~ aku masa tu minum teh herba org kg tu....mmg turun ler..tp kena sbr coz toilet jd teman rapat ler ms tu heheheh ~~
7)apakah yg menyebabkan berat badan anda naik mendadak?
~~ pertama = masa aku kehilangan tunang tercayang ( arwah)
~~ kedua = pas gugur n buat DNC
~~ ketiga = pas banak darwisy (krg berpantang) hehee
8)apakah target anda untuk kurus selepas ini?
~~x masa nak target2..hidup cuma sekali lantaklah nak gomuk pun ~~ wakakaaa
9) miliki gambar anda dulu dan kini?
~~gambar ???? sumer takde lam pc..nak tgk tgk jelah yg ada lam blog ni ek~~
10) sila upload...?
~~ nantilah kalau aku rajin aku upload balik ~~ kena terjah dulu..sory ler huhuhhh~~
11) harus menjawab tag yg tertera nama di bawah?
~~ sumer yg lum kena tag ni ~~
SEKIAN