KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

SaJeR Je NaK TaYaNg

Posted by oYa - -

nampak tak loceng tu hehehe

ni adik aku punya

ni aku punya

ni pun aku punya

huhuhuhu...aku nak citer sikit ni...ptg kelmarin adik aku ajak aku g jalan2 kat
Casa limbong kemaman ni.. so ptg dlm kul 4 dia dah sampai kat opis.. kitaorg pun merempitlah sesame..
sampai kat casa limbong terjumpa plak kedai jual beg2 ni..aku ngan adik aku
berkenan sgt..coz beg tu ada loceng2 lg..hahahahaha so aku pun belila..satu utk aku
n satu utk dia..tp aku tambah lg satu yg kecik tu.. sj je nak letak
apa-apa yg patut hehehehe aku sukalah ngan bunyi loceng di beg tu..hahahaha








3 Responses so far.

  1. shi3la says:

    pokett penuhh lehh ler jenjalan...kalau pokett asyikk kosongg cam haku nihh...huhhh wat sakett ateyy jerkk kuarr jalan...

  2. shi3la says:

    ehhh kiter tukor2 link yerkk..

  3. oYa says:

    beyeh mek tukau2 link