KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

Lelah lagi

Posted by oYa - -




lama darwisy tak kena lelah..tut2 kejut kul 11 malam menangis takleh tido sesak nafas... mata pejam tp mulut ngs....sedih aku tgk dia.. aku ngan ma aku memang tak lena lah..yelah darwisy satu malam tak tido...br nampak dia nak lena alih2 tak sampai 5 minit menangis plak.. mcm2 ubat aku sapu mmg tak berkesan.. so pagi2 dlm kul 7 aku bwk darwisy g kinik sedut..en somi apply cuti.... tp biasakan time sedut ni dia akan mengamuk..tp disebabkan semalamam tak tido..mmg dia biarkan sahaja..akhirnya terlelap masa aku letak alat penyedup tu....kali ni mmg senanglah nak sedut....ubat pun habis..
balik umah mkn ubat..alhamdulillah beransur sembuh..tp tak sepenuhnya..biasalah budak lelah ni lambat nak sembuh bila dah kena...ermm bukan senang nak besarkan anak ni..lebih2 yang ada penyakit..kena btl2 byk sbr...

6 Responses so far.

  1. eLYies says:

    siannya darwisy asma...dulu aqila rajin kena..skang alhamdullilah tak kena lagi.....

  2. siannya darwisy..moga cepat sembuh ya sayang..

  3. oYa says:

    ermm tulah..yies, ainey,betul2menguji kesabaran..

  4. KasiH says:

    alahai...siannya abg darwisy...moga cepat semboh ye...

  5. fazilzura says:

    Sian nye la dia..
    saba yek Oya, kene kuat kan semangat ..
    harp2 bile dia beso nnt kurg skit asma nye

  6. aihh...alya pun merasa kang menatang tu. menjerit buat pertama kali. kali kedua..dah rela..hahahaha.