KEPADA PENGUNJUNG BLOG AKU SILA KLIK BOM NI YE!!

Darwisy dan Teddy bear

Posted by oYa - -





hahahaha..mmg kelaka aku tgk...bila darwisy dpt teddy bear..dia akan peluk sekuat2 hati sampai tertonggeng..mcm bergaduh ngan teddy bear tu..teddy bear kecik ni hadiah dr mak sedara aku..skrg tiap2 malam seblm tido misti dia peluk teddy bear ni..kalah pompuan...
layanz jelah pic yg seciput ni..tgk rambut anakku yg tdk bersikat..itu pun dah syukur dpt pakai baju..coz bukan main susah kalau nak pakaikan pampers n baju asyik nak main je...